Strona główna programu iBiznes  Spis treści

Program Faktura iBiznes

Wyślij zapytanie na poniższy temat   

Dodawanie zleceń

Krok 1 Zlecenie można dodawać na dwa sposoby:

  • Nowe zlecenie - (F2).Nie przypisuje automatycznie do serwisanta.Istnieje możliwość ręcznego przypisania zlecenia danemu serwisantowi
  • Przy utworzonym serwisancie klikamy na "białe" pole. Takie tworzenie nowego zlecenia przypisuje automatycznie do serwisanta.
  • Krok 2 W kroku 1. "Ustalenia" uzupełniamy dane klienta ( F3-szukanie klienta istniejącego w naszej bazie, F4-edycja danych klienta zapisanego w bazie, F5-dodanie nowego klienta, którego chcemy dopisać do kartoteki).
    Jeśli klient wcześniej zlecał nam naprawę jakiegoś urządzenia można wybrać je z listy . Jeśli jest to pierwsza naprawa uzupełnimy wszystkie niezbędne dane urządzenia, opisujemy usterki, zaznaczamy rodzaj naprawy oraz termin.
    Jeśli ma to być zlecenie zewnętrzne zaznaczamy "ptaszkiem" i uzupełniamy pola.
    Tak utworzone zlecenie drukujemy i zapisujemy.
    Krok 3 Po skończonej naprawie otwieramy dane zlecenie i w kroku.2 "Pozycje"dodajemy części, które zostały wykorzystane do naprawy.
    Jeśli towar nie znajduje się w magazynie dodajemy towar z ręki (F6), natomiast jeśli części wykorzystane do naprawy znajdują się w magazynie wtedy dodajemy towar z kartoteki (F7). Zapisujemy.
    Krok 4 Do danego zlecenia możemy wystawić fakturę, paragon lub rachunek.
    Na głównej stronie naciskamy klawisz "Zlecenia (F4)".
    Krok 4.1 Zapisywanie
    • Każdą zmianę potwierdzić klawiszem Zapisz