Strona główna programu iBiznes  Spis treści

Program Faktura iBiznes

Wyślij zapytanie na poniższy temat   

Powitanie

W trakcie pierwszego uruchomienia w sytuacji gdy program nie był jeszcze aktywowany i nie zostały wprowadzone dane użytkownika (Firmy) pojawia się ekran powitalny prowadzący nas do uzupełnienia brakujących danych.

Jakie zatem czynności należy w tym momencie wykonać?

Proszę prześledzić działania w kolejnych krokach.
Krok 1 Pojawienia sie ekranu powitalnego
Krok 2 Obsługa magazynów

Standardowo ustawione na Nie
W przypadku firm prowadzących ewidencje magazynową należy zmienić na Tak
(Jak ustawić obsługę magazynu)
Krok 3 Ustawienia wyglądu

Domyślnie ustawiony jest wygląd Standardowy. Jednak ze wzglądu na potrzeby użytkownika istnieją dodatkowe opcje ustawień
  • Standardowy
  • Łatwy
  • Przedstawiciel
Krok 3.1 Wygląd standardowy

Dostęp do wielu funkcji (dla zaawansowanych użytkowników)
Krok 3.2 Wybór łatwy

Zawiera tylko najpotrzebniejsze funkcje do ewidencji sprzedaży
Krok 3.3 Wybór dla przedstawiciela

Zawiera terminarz współpracy z kontrahentami, kontakty, planowanie zadań, przypominanie
Krok 4 Sposób wprowadzania danych

- Dane własnej firmy są niezbędne do rejestracji i wystawiania dokumentów
- Import danych z wczesniejszej wersji programu