Strona główna programu iBiznes  Spis treści

Program Faktura iBiznes

Wyślij zapytanie na poniższy temat   

Zamówienia on-line

Sklep (online.firmatec.pl) pozwala na założenie prostego sklepu umożliwiającego składanie zamówień przez naszych klientów, przedstawicieli, gości. Założenie i obsługa jest w pełni automatyczna, wymaga jedynie kliknięcia przycisku "Załóż sklep". Funkcję mogą wypróbować zarejestrowani użytkownicy programu. Dotyczy obecnie programu pracującego z bazą internetową.
Sklep (online.firmatec.pl) udostępnia:

1. Sklep internetowy,
2. Zamówienia od partnerów, przedstawicieli,
3. Udostępnienie cennika w internecie,
4. Udostępnienie informacji o towarze w internecie( QR-Code),
5. Pozycjonowanie własnych produktów w Google,
6. Dodanie do porównywarek cen,
7. Wizytówkę w internecie,
8. Dostęp do danych przez tablet z dowolnego miejsca na świecie,
Krok 1 Rejestracja:

Należy zarejestrować połączenie, w tym celu należy podać nazwę (min. 8 znaków).

Dostęp do zamówień on-line i sklepu internetowego znajduję się pod adresem:
http://online.firmatec.pl/start/firmatectest

Końcówka adresu jest to identyfikator bazy, który wcześniej ustaliliśmy przy rejestracji.
Krok 2 Konfiguracja on-line:

1.Ustawienia sprzedaży: 
Na tym etapie ustalamy co klient korzystający z naszego sklepu ma widzieć. tj.:
-czy towar wystawiony w sklepie ma być widoczny w cenach netto, brutto, w cenach podstawowych, detalicznych, hurtowych lub bez cen;
-czy dany towar ma być widoczny z rabatem dla naszych klientów;
-w jakim języku, walucie i po jakim kursie;
-czy pokazywać stany magazynowe, który magazyn ( lub wszystkie), czy tylko wybrane pozycje zaznaczone do sklepu internetowego, po złożeniu zamówienia wysłać e-mail na adres( podać adres e-mail), czy w klepie ma się pokazać producent, grupa oraz dostępne tylko przeglądanie(tryb cennik);

2.Ustawienia dla zamawiających:
Klientom, którym chcemy dać dostęp do zamówień należy przypisać w danych klienta(kartotece klienta):
-Adres e-mail- będzie loginem;
-Hasło;
( ustalane jest i zapisywane w kartotece klienta w zakładce "on-line")

Użytkownicy programu mają dostęp do zamówień po podaniu:
- swojego adresu e-mail;
- hasła; ( ustalane jest i zapisywane w kartotece klienta w zakładce "on-line")

Istnieje możliwość zamawiania przez gości ( należy zaznaczyć "zezwól zamawiać gościom")
Należy pamiętać o zapisaniu ustawień.




Krok 3 Klienci on-line:

W tej zakładce mamy możliwość podejrzenia wszystkich klientów ich adresów e-mail oraz haseł. Z tego poziomu można wysłać bezpośrednio link do zamówień on-line klienta.

Istnieje również możliwość dodania klienta do kartoteki.
Krok 4 Użytkownicy on-line

Użytkownicy on-line to osoby, które są użytkownikami programu, posiadają uprawnienia i w ramach tego mogą składać zamówienia w imieniu klientów.

Krok 5 Android:

Dostępne oprogramowanie na androida jest jeszcze w fazie testów.